Vinkkejä kuvakaupan ongelmatilanteisiin

 

 

Vinkkejä kuvakaupan ongelmatilanteisiin

Kuvakaupassamme on ollut toistuvasti hitautta ja vikatilanteita. Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa! Yritämme jatkuvasti tehdä parannuksia ja päivityksiä kuvakauppaan, jotta käyttö helpottuisi.

Koska korjauksissa vielä kestää, jaamme tällä sivulla tietoa yleisimmistä ongelmatilanteista ja vinkkejä niiden kanssa toimimiseen. Useampaan ongelmaan auttaa hetken odottelu, mutta toisiin tarvitaan muita kikkoja. Katso tarkemmin alta!

Meille on tärkeää kuulla erilaisista ongelmatilanteista, jotta pystymme niitä korjaamaan. Ole siis rohkeasti meihin yhteydessä!

Suoralatausnapista tulee vain näyttökuva täysikokoisen kuvan sijaan

Jos olet lataamassa sopimukseen kuuluvaa 0-hintaista kuvaa, odota hetki ja klikkaa suoralatausnappia uudelleen, niin saat oikean version kuvasta.

Jos taas olet lataamassa maksullista kuvaa, siirrä kuva ostoskoriin ja osta kuva sitä kautta. Maksullisissa ruuduissa saat suoralatausnapista vain näyttökuvan.

 

 

Kuvakortilla näkyy väärä hinta

Odota hetki ja oikea hinta (sopimushintaisissa 0€, maksullisissa sopimuksen mukainen hinta)  päivittyy kuvakortille.

Jos hinnat eivät hetken odottelun jälkeen päivity, lataa kuva oikealla käyttötavalla ja väärällä hinnalla. Laskutuksemme korjaa hinnan oikeaksi jälkikäteen.

Ostoskorissa kuvakauppa kysyy toimitustapaa

Ostaessasi kuvaa ostoskorin alareunaan ilmaantuu laatikko, jossa pyydetään lisäämään toimitustapa. Valitse tästä LATAUS VERKKOKAUPASTA

Joskus kauppa antaa tästä virheilmoituksen etkä pääse eteenpäin. Jos näin käy, kirjoita Tarkemmat tiedot-kenttään mitä tahansa, niin pääset eteenpäin.

 

 

Ladataan...

Lataus alkaa pian. Älä sulje tai päivitä selainikkunaa, koska muuten lataus voi keskeytyä.